منو
  • بانک فناوری اطلاعات ملی ایران
  • بهینه سازی موتورهای جستجو محمد زند

بانک فناوری اطلاعات ملی ایران

بانک فناوری اطلاعات ملی ایران: بانک فناوری اطلاعات ملی

بانک فناوری اطلاعات ملی ایران

بانک ملی فناوری اطلاعات ایران

national information technology bank

بانک فناوری اطلاعات ملی ایران


NITBANK
قبل از پرداختن به هر مساله اي در مورد ماركتينگ نياز است شرح كوتاهي از زنجيره تامين در NITBANK داشته باشيم.

ويزيت
مشاوره
تجويز
انتخاب
انجام
نظارت

 

مالي

1-   كلينيك يا مطب كسب و كار

برنامه اصلي NITBANK راه اندازي، ارتقا و رشد كسب و كارها با استفاده از فناوري اطلاعات و ارتباطات است. بدين صورت كه پس از مطالعه كامل كسب و كار، برنامه ها، استراتژي ها، كمپين هاي بازاريابي، بهينه سازي و برنامه ريزي زنجيره تامين، ساختار ارتباط با مشتري و ساير موارد كليدي كسب و كار مهندسي مجدد مي شود. آموزش و مشاوره مديران كسب و كار براي استفاده درست و بجا از فناوري اطلاعات و ارتباطات در كسب و كار توسط NITBANK صورت مي پذيرد. نسخه ها و برنامه هاي ارائه شده به اجرا در مي آيند و كسب و كار با استفاده از فناوري اطلاعات و ارتباطات درمان مي شود، رونق مي گيرد و يا از ورشكستگي نجات مي يابد. جلوگيري از ركود و سقوط كسب و كار ها نيز تجويز مي شود.

دو مدل براي تامين هزينه هاي NITBANK در كلينيك يا مطب كسب و كار در نظر گرفته شده است.

·        هزينه ها بصورت هزينه ويزيت، ‌هزينه مشاوره، هزينه اجرا و هزينه نظارت دريافت مي شوند.

·        تامين تمام هزينه ها از NITBANK و مشاركت در سود كسب و كار با ثبت دقيق وضعيت فعلي

چند برنامه كلي براي همكاري با افراد حقيقي و حقوقي در NITBANK وجود دارد :

2-    همكاري پايگاه داده اي با كليه افراد، شركت ها و سازمان ها

a.      تكميل يك فرم ساده اما حرفه اي براي گام انتخاب

3-    وجود يك محصول حرفه اي با مشخصات ذيل

a.      هوش تجاري، هدايت كسب و كار، تصميم سازي و ايده هاي مدير NITBANK

b.      استفاده از پشتيباني آنلاين بدون نياز به پشتيباني سنتي

c.       راهنماي الكترونيكي كامل بصورت فايل، فيلم و راهنماي تعاملي

d.      امكان بازاريابي الكترونيك

e.      امكان فروش الكترونيك

اين محصول مي تواند  به دو شكل در NITBANK بفروش برسد:

·        خريد لايسنس كامل نرم افزار و سورس توسط NITBANK و فروش بصورت نامحدود بدون تعلق گرفتن هيچ سودي به ارائه دهنده؛ با قرارداد رسمي و قانوني

·        شراكت بصورت 50-50 از سود فروش براي ارائه دهنده و NITBANK

4-    آموزش حرفه اي

a.      بدون نياز به مدرك گرايي طوري كه دانشجو پس از آموزش در NITBANK بسرعت و بصورت كاملا حرفه اي وارد بازار كار شود.

b.      انرژي يادگيري از دانشجو معرفي براي كار حرفه اي از NITBANK


 

ماركتينگ :

هدف NITBANK بطور كلي رشد، ارتقا و درمان كسب و كار ها با استفاده از فناوري اطلاعات و ارتباطات است، به همين دليل در NITBANK كمترين ساز و كار قانوني براي افرادي كه هدف استقلال دارند، در نظر گرفته مي‏شود. ارتباطات و تعاملات در NITBANK مهمترين ركن پس از تخصص ها هستند. حفظ اين ارتباطات از طريق ساز و كار هاي فناوري اطلاعات و ارتباطات بسيار آسان تر خواهد بود، لذا استفاده از اينترفيس ها، انجمن‏ها و شبكه هاي اجماعي بسيار لازم و ضروري است. از آنجايي كه رقبا براي NITBANK به چشم همكار ديده مي شوند،‌ نه تنها رشد رقبا مانعي براي فعاليت NITBANK نيست؛ بلكه در صورت تمايل مشاوره هاي ويژه براي ايشان ارائه خواهد شد.

 

 


ايده هاي ناب ارتباطات و اطلاعات كاويان

www.Inavak.ir

 

25 نظر

  • محمد زند / 10 شب / 5 دی 1395, / جواب

    ارسال آرشیو محتوا

    • محمد زند / 10 شب / 5 دی 1395, / جواب

      محتوای ارسالی از آرشیو 1393

به صفحه اول خوش آمدید